Salam Perpaduan

Selamat bertemu di weblog JKP24@MPSJ. Adalah diharapkan blog ini dapat memanfaatkan para pengunjung terutamanya para penduduk yang menetap di dalam kawasan Zon 24 Majlis Perbandaran Subang Jaya. Sekiranya para pengunjung mempunyai sebarang pertanyaan, aduan atau kemuskyilan berkenaan kawasan JKP 24 atau hal-hal di bawah bidang kuasa MPSJ bolehlah emel kepada jkp24mpsj@gmail.com atau loka@mpsj.gov.my atau melayari laman web MPSJ http://www.mpsj.gov.my/ .



Pengumuman

Para penduduk dinasihatkan mengambil langkah yang sesuai untuk menjaga keselamatan diri dan harta benda pada musim cuti sempena perayaan Tahun Baru Cina mulai minggu keempat bulan Januari. Laporkan kepada pihak berkuasa sekiranya melihat apa-apa yang mencurigakan.



Monday, December 5, 2011

Sambutan Hari Deepavali 2011

Masyarakat pelbagai kaum telah bersama-sama hadir memeriahkan sambutan Hari Deepavali yang dianjurkan oleh JKP Zon 24 pada 29hb Okt 2011 bertempat di balairaya JKP Zon 24, Taman Sg Besi Indah. Turut hadir pada majlis sambutan ini ialah ADUN Seri Kembangan YB Ean Yong Hian Wah, Ahli Parlimen Serdang YB Teo Nie Ching dan Ahli Majlis MPSJ Loka Ng Sai Kai.


 YB Ean Yong dan Encik Loka telah bersama-sama melancarkan majlis sambutan malam itu dengan menyalakan "kutuvilaku".


 Majlis telah dimeriahkan dengan persembahan oleh adik-adik dari 3C MPSJ.






Para penduduk telah dihidangkan dengan pelbagai hidangan tradisional masyarakat India.

No comments:

Post a Comment