Salam Perpaduan

Selamat bertemu di weblog JKP24@MPSJ. Adalah diharapkan blog ini dapat memanfaatkan para pengunjung terutamanya para penduduk yang menetap di dalam kawasan Zon 24 Majlis Perbandaran Subang Jaya. Sekiranya para pengunjung mempunyai sebarang pertanyaan, aduan atau kemuskyilan berkenaan kawasan JKP 24 atau hal-hal di bawah bidang kuasa MPSJ bolehlah emel kepada jkp24mpsj@gmail.com atau loka@mpsj.gov.my atau melayari laman web MPSJ http://www.mpsj.gov.my/ .



Pengumuman

Para penduduk dinasihatkan mengambil langkah yang sesuai untuk menjaga keselamatan diri dan harta benda pada musim cuti sempena perayaan Tahun Baru Cina mulai minggu keempat bulan Januari. Laporkan kepada pihak berkuasa sekiranya melihat apa-apa yang mencurigakan.



Monday, December 5, 2011

Perjumpaan Penduduk Jalan SB 2/12 dan 2/14

Sebagai usaha menangani isu keselamatan di Jalan SB Indah 2/12 dan 2/14, Taman Sg. Besi Indah, pihak Jawatankuasa Penduduk (JKP) Zon 24 MPSJ telah mengadakan satu sesi perjumpaan di kalangan penduduk yang menetap di jalan-jalan tersebut pada 24hb Nov 2011 di balairaya JKP zon 24. Lebih kurang 20 orang penduduk telah hadir untuk membincangkan langkah-langkah yang boleh diambil untuk mempertingkatkan keselamatan para penduduk dan keluarga mereka.


Ahli Majlis merangkap Pengerusi JKP Zon 24 Encik Loka Ng Sai Kai telah hadir sama membincangkan isu-isu kepentingan bersama.

No comments:

Post a Comment