Salam Perpaduan

Selamat bertemu di weblog JKP24@MPSJ. Adalah diharapkan blog ini dapat memanfaatkan para pengunjung terutamanya para penduduk yang menetap di dalam kawasan Zon 24 Majlis Perbandaran Subang Jaya. Sekiranya para pengunjung mempunyai sebarang pertanyaan, aduan atau kemuskyilan berkenaan kawasan JKP 24 atau hal-hal di bawah bidang kuasa MPSJ bolehlah emel kepada jkp24mpsj@gmail.com atau loka@mpsj.gov.my atau melayari laman web MPSJ http://www.mpsj.gov.my/ .



Pengumuman

Para penduduk dinasihatkan mengambil langkah yang sesuai untuk menjaga keselamatan diri dan harta benda pada musim cuti sempena perayaan Tahun Baru Cina mulai minggu keempat bulan Januari. Laporkan kepada pihak berkuasa sekiranya melihat apa-apa yang mencurigakan.



Friday, January 13, 2012

Pesta Ponggal 2012



Semua dijemput hadir untuk memeriahkan lagi sambutan Pesta Ponggal. Program akan bermula pada pukul 8.00 pagi di perkarangan Pangsapuri Sri Anggerik, Serdang Lama, Seri Kembangan. YB Ean Yong Hian Wah ADUN Seri Kembangan dan YB Teo Nie Ching Ahli Parlimen Serdang merupakan tetamu kehormat sambutan kaliini. Merekan dijangka tiba untuk menyempurnakan majlis pada pukul 12 tengahari.

No comments:

Post a Comment